Megjelent a Shadows of Mirkwood ciklus ötödik tagja: The Dead Marshes.
Hőseink végre meglátják magát Gollamot és elindul a hajsza a mocsáron át. A pakli hozza a szokásos formulát: egy új hős, szféránként két-két új lap, egy semleges lap, valamint a küldetés lapjai. A pakli bevezet egy új kulcsszót: escape. Gollamot nem egyszerű elkapni, könnyen kicsúszhat a markunkból. Hőseinknek már nem csak a fenyegetéssel kell törődniük, de Gollamra is figyelniük kell.
Két új lapról kapunk egy kis ismertetőt, “használati útmutatót”.
Az első lap Elfhelm, aki egy rohani vezér. Részt vett a Minas Tirith-i csatában, majd a Fekete Kapunál is túlélte az ütközetet. Értékei egy csatlóshoz képest nem rosszak, képessége pedig nagyon jónak tűnik. Amennyiben aktív a kártya, sikertelen küldetésből vagy egy encounter lap hatásából eredő fenyegetésnövekedés után egyet levonhatsz a fenyegetésedből. Ez a képesség mindaddig használható, amíg aktív a lap. Azért kapta ezt a képességet, mert ő bátorítani tudta a rohani lovasságot bármilyen veszély esetén.
A második lap a We Do Not Sleep. Szintén spirit lap, szintén rohani témájú. A fázis végéig a rohani karaktereket nem kell kifárasztani ahhoz, hogy a küldetéshez rendeljük. Ez a lap minden játékosra érvényes, ezért minél többen játszunk, annál értékesebb.
(Egyébként szerintetek is kezd a többi szférához képest elhúzni a spirit?)
Szerző: HunDrenus
Legutóbbi hozzászólások