Return to Mirkwood

Return to Mirkwood

Gollam elfogása után hőseinknek vissza kell térniük Thranduil király elé, hogy kivallassák foglyukat a Gyűrűről. Az út a Bakancsinerdőn át vezet, ahol ismét veszélyek leselkednek ránk, nagyobbak, mint eddig valaha.

Nem csak Gollam rosszindulatú lépéseivel kell számolnunk, hanem hangoskodásával és kínlódásával felkelti az erdő ragadozóinka figyelmét is. Kockázatos Gollamot kísérni.

A Gollamot őrző játékos elsődleges célpontja lesz a kiegészítőnek. Kezdetnek itt van a Mirkwood Bats, amely nem egy erős lap, viszont az őrző játékos minden karakterébe sebez egyet az engage után. Jó taktika: Thalin ha küldetésezik, a felbukkanó lényekbe automatikusan sebez egyet. Ezzel könnyedén kiiktathatjuk ezt a veszélyforrást.

Egy másik direkt Gollamra támadó szörnyről is tudomásunk van: Attercop, Attercop. Ez a pók a fenyegetéstől függetlenül ráveti magát a Gollamot kísérő játékosra. Hát, még az Ungoliant’s Spawnnál is erősebb: nyolcas sebzésével majd’ minden lapot legyőzhet egy csapással. Nehéz ellenfél lesz. Vajon hány kalandozót fogunk feláldozni Gollamért?

Persze nem csak az ellenség lesz hatalmasabb, a játékosok is kapnak néhány szép lapot.
Kezdetnek itt van a Support of the Eagles. Segítségével valamely játékban lévő sas támadását vagy védelmét hozzáadhatjuk a támogatott hősünknek. Kell egy erős támadó? A Vassal of the Windlord hármas ereje sokat dob a hősön. Védekezni kell? Ott a Winged Guardian négyes páncélja. A bónuszt a fázis végéig használhatjuk, így ha többször tudjuk aktiválni hősünket a harc során, nagy előnyhöz juthatunk. Boromir képessége ezzel a lappal remek lesz.

Szerző: HunDrenus